Obserwatorzy

sobota, 25 stycznia 2014

Płaszczyk

...dziś moja Blythe postanowiła że zaprezentuje swoje nowe cudne ubranko. Jest to zimowy płaszczyk w komplecie z czapeczką i paskiem, który wydziergała zdolna Agnieszka z Coco Dolls :) Agnieszko, bardzo Ci dziękujemy i pozdrawiamy :)








Czekamy jeszcze na cieplejsze butki, są już w drodze, a potem hyc w plenerek ^^
Serdecznie Was pozdrawiamy i dziękujemy za dużo ciepłych słów :)

p.s. informacje z ostatniej chwili, Gabi nie chce być już Gabi... więc postanowiłam zmienić jej imię na takie, które od początku gdy ją zobaczyłam - po spa u Malkamy- siedzi mi w głowie... Esme. Więc od dziś mam Blajtkę Esme ;) za zamieszanie przepraszamy :)


EDIT:
Dziś nie mogłam się powstrzymać aby nie cyknąć kilku fotek Esme na kuchennym parapecie...od strony ulicy :) napadło w nocy tyle śniegu, że za chwilę wyciągam saneczki i lecimy na śnieżne zabawy :)
Wracając do Esme... niestety miała nieszczęśliwy wypadek i podczas jednego ze zdjęć upadła i odrapała sobie przy uszku buzię...  :(( co prawda ledwo to widać, ale jednak jest... to chyba jej ostatnia sesja bez zabezpieczenia poduszkowego. Czy Wasze Blajtki też miały takie upadki? nie boicie się ich "używać" do sesji, że im się makeup zniszczy? poniżej nieszczęsna krótka sesja...








Pozdrawiamy :)

11 komentarzy:

  1. Cieszę się, że już dotarł. Czekamy w takim razie na butki ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że butki w tym tygodniu do nas dotrą :) również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Plaszczyk śliczny razem z czapeczka, a Esme chyba faktycznie lepiej do niej pasuje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Esme pozdrawia Vikę i Milkę oraz resztę dziewczynek :))

      Usuń
  3. ubranka piękne, ale Agnieszka z tego już znana :) kolorki "energetyczne", w sam raz dla ożywienia tej burej ostatnio zimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) dokładnie tak, zgadzam się z każdym Twoim słowem :) pozdrowienia :)

      Usuń
  4. Uroczy komplet i czekam na plener. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) plenerku chyba jednak nie będzie, po tym jak Esme zaliczyła upadek na parapecie, oszczędzę jej wrażeń ;)

      Usuń
  5. piękny komplecik! Esme wygląda w nim cudnie :-)

    OdpowiedzUsuń