Obserwatorzy

piątek, 12 września 2014

Formalności

...czas wrzucić fotki na bloga.. ostatnio nie mam do niego serca.. zastanawiam się nawet czy go nie "porzucić" na pewien czas, skasować bym nie chciała..to jednak miejsce które w każdej ilości pochłania spam zdjęciowy moich lalek, drugiego takiego nie znajdę ;) więc "porzucenie" jest chyba najbardziej na miejscu. Zanim jednak cokolwiek z nim zrobię, nawrzucam foty moich dwóch blajtek, które- jak wiecie z FB- przysporzyły mnie prawie o zawał serca (WER Wwa przytrzymała je trochę i groziło mi niezłe czyszczenie portfela). Długo myślałam nad imionami dla nich, chciałam by były wyjątkowe. Ostatnio wybranie imienia dla lalki to dla mnie przedsięwzięcie porównywalne z wybraniem sofy do salonu ;)

Przedstawiam Wam moje słodkie siostrzyczki - Sunshine (BSH) i Heaven (BPDAA) ^^





 I pierwszy plener Heaven ;)












A tu już moje drugie słoneczko :))



No to wychodzę ^^










Mimo zastoju bloga, w lalkowej sferze dzieje się u mnie bardzo dużo. Mam masę zaległości, które sukcesywnie będę uzupełniać :)

Pozdrawiam już jesiennie :))

1 komentarz:

  1. Hejka, zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Award ^ω^
    Proszę, przyjrzyj się szczegółomKLIK

    OdpowiedzUsuń